Insalata nocina

Reteta am luat-o de pe eticheta produsului cumparat la un supermarket:-) ...da eu am obiceiul cand merg prin locuri noi si vad ceva reteta noua sa cumpar produsul pentru a-l gusta si mai ales...sa obtin reteta :-)) (la acest supermarket e scrisa lista cu ingrediente si % lor gasit in reteta)...reteta am gasit-o intr-un supermarket din regiunea Valle d'Aosta (N-V Italiei),credeam ca este o reteta traditionala,specifica zonei dar spre surprinderea mea nu am gasit-o pe internet,deci nu este ceva specific zonei,dar a avut gust bun si combinatia e excelenta.Inainte de a scrie reteta am incercat sa caut si mai mult timp reteta pe net,poate-poate cineva a facut-o si am gasit-o aici...este de fapt o firma care produce aceasta salata.Doar ca ei folosesc si capere si ansoa.
Ai nevoie de :
- sunca presata
- telina
- ton din conserva
- nuci

Taie sunca in felii subtiri,nucile lasa-le mai mari,nu le toca prea mult,telina se da pe razatoarea mare.Intr-un castron se amesteca toate ingredientele impreuna cu tonul din conserva(scurs de ulei) si maioneza.

Commenti