Insalata di pollo e funghi

Aceasta reteta poate fi de ajutor daca ai facut pui la cuptor si ti-a ramas o parte.Combinatia ciuperci-pui mi-a placut intotdeauna.
Ai nevoie de :
- 1-2 pulpe de pui
- 0,5 kg ciuperci (proaspete sau in conserva)
- maioneza (eu o prepar intodeauna acasa)
- sare,piper
- 2-3 linguri smantana(optional)
Daca nu ai pui prajit ramas poti sa pui la rumenit 1-2 pulpe de pui,cand puiul e rumenit il scoti,lasi sa se raceasca apoi tai carnea de pe pulpe in bucati potrivite.Separat eu am inabusit ciupercile ,poti sa folosesti si ciuperci in conserva.Ciupercile innabusite se racesc apoi se taie felii(daca nu le-ai taiat inainte de a le rumeni).Intr-un castron amesteci ciupercile cu puiul impreuna cu maioneza si smantana daca doresti(face totul mai lejer,daca se poate folosi acest cuvant la reteta asta :-)) ) Eu cred ca aceasta salata poate inlocui singura un pranz sau o cina,e foarte calorica.

Commenti