Salata de caracatita

Initial vroiam sa fac "carpaccio" de caracatita dar m-am razgandit :-).Este unul dintre aperitivele facute de Pastele catolic( unele le-am facut eu altele, soacra mea).
Ai nevoie de :
 -1 caracatita (a mea avea 1,5 kg dar noi am fost foarte multi la masa)
- 1 morcov, 1 ceapa, 1 tulpina de telina,1 foaie de dafin,boabe de piper(toate sunt pentru a fierbe caracatita)
- ulei de masline 50 ml
- 50 ml suc de lamaie
- putin patrunjel
- un catel de usturoi
Caracatita se pune la fiert impreuna cu morcovu,ceapa,telina,dafin,boabe piper,se lasa la fiert macar 40 minute/1 ora.Nu puneti sare,caracatita proaspata lasa un lichid putin sarat.Dupa ce s-a fiert  scoateti-o si cand este rece se poate taia cubulete.Preparati o emulsie (sos)intr-un blender din : uleiul de masline,sucul de lamaie,patrunjelul si usturoiul.Se pune sosul peste caracatita si se lasa la rece cateva ore inainte de a fi servit.
P.s din poze observati cat "m-a ajutat" si baietelul meu :-) .

Commenti