Fusilli con gamberi, zucchine e philadelphia

 
 
O reteta rapida care se prepara cam in 10-12 minute.De obicei o prepar cu creveti proaspeti sau cu creveti prefierti,nu am incercat niciodata cu creveti congelati,cred ca ar elimina foarte mult lichid si probabil ar trebui schimbat timpul de pregatire.Dovleceii sunt foarte mici,intre 7-10 cm,daca aveti dovlecei mai mari calculati cam 5 cm de dovlecel/persoana.Faceam rar aceasta reteta dar de cand baietelul meu a inceput sa doreasca paste cu philadelphia la pranz,am facut-o mai des.Incercati si fusilli cu sunculita si philadelphia.
Ai nevoie de (pentru 4 persoane):
- 0,5 kg creveti(proaspeti sau prefierti)
- un dovlecel mic /persoana
- un strop de ulei
- o lingura de crema de branza philadelphia
- paste(eu am folosit fusilli,cate 80 gr-100gr./persoana)
Intr-o oala mare pune la fiert apa cu sare,cand apa clocoteste pune fusilli la fiert,uita-te pe cutie sa vezi cate minute trebuie sa fiarba si nu uita sa scoti pastele 1 minut inainte de a fi gata.
Dovlecelul se curata de codita si partea inferioara,nu se curata coaja, fiind foarte fina,si nici semintele(fiind aproape inexistente).Intr-o tigaie Mare se pune un strop de ulei(nu puneti unt deoarece totul va fi la final prea greu la stomac...parerea mea) apoi dovleceii taiati felii subtiri,se sareaza putin,se acopera cu capacul si se lasa la foc mic sa se innabuse.Cand dovlecelul este aproape gata(inca e tare) s epun si crevetii curatati de capete si cartilajul exterior,eu o parte i-am taiat bucati iar o parte i-am lasat intregi.Se mai lasa 1-2 minute cu dovlecelul si poti pune si 1 lingura de philadelphia,eventul cu o lingura de apa de la pastele ce fierb,mesteci putin si sosul este gata.Strecori fusilli intr-o sita mare si ii pui direct in tigaia cu dovlecei,creveti si philadelphia.Se mesteca totul cam 1 minut incat pastele sa formeze cu dovlecelul,crevetii si philadelphia o crema.Se servesc imediat.

Commenti