Marmellata di mango

Cum mi-a venit ideea de a face aceasta dulceata/gem? pentru ca am cumparat mai mult mango,care dupa cateva zile nu a fost mancat tot si am fost nevoita sa-mi inventez o reteta din el...decat sa-l arunc :-)).Poate fi folosit pentru "panna cotta"cu sos de mango (aici am lasat-o putin mai moale,ca un sos) sau deasupra unei inghetate,ori pentru un cheesecake,sau simplu pe paine cu putin unt :-).
Ai nevoie de :
- 1 kg pulpa de mango(cumparati cam 1,5 kg mango pentru a obtine aceasta cantitate de pulpa)
- 800gr-1 kg zahar
- suc de la 1/2 lamaie
Lasati fructele de mango 2-3 zile in afara frigiderului sa se mai coaca putin daca nu sunt destul de coapte,apoi le spalati,curatati si scoateti osul din centru,apoi taiati in cubulete toata pulpa,o puneti intr-o cratita larga (cititi aici pentru a intelege putin mai multe despre dulceturi) cu tot zaharul si sucul de lamaie,lasati sa fiarba 15-20 minute,cu cat cratita este mai larga cu atat dulceata se va face mai repede.Cand pulpa este moale si lichidul des,se blenduieste totul pana obtineti o crema fina.Se pune in borcane si se sterilizeaza(borcanele spalate apoi umplute se pun la fiert 15 minute ).

Commenti