Risotto cu dovlecel si ardei gras

Daca aveti pofta de un risotto fara carne,acesta este una dintre variantele care v-ar face placere.Ardeiul gras rosu este dulce iar dovlecelul delicat.L-am mancat prima data cand am mers prima data in vizita la cumnata mea,prin 2005.Placut surprinsa l-am refacut de mai multe ori.
Ai nevoie de :
- o mana de orez/persoana
- un ardei gras( eu am folosit unul rosu,dulce)
- un dovlecel mic
- ulei sau unt pentru inabusit legumele
- unt pentru final(optional)
- o mana de parmezan ras
- supa (de pui,legume) sau apa(la o cana orez 2 cani lichid)
- sare,piper.


Pentru a face un risotto perfect citeste aici http://lorenaincucina.blogspot.it/2012/03/risotto-cu-sofran.html pentru a intelege etapele si importanta lor.
Intr-o tigaie inalta/cratita puneti in ulei ardeiul taiat cubulete mici si dovlecelul felii/cubulete,se inabusa cateva minute apoi pune orezul,mai lasi 2-3 minute pentru a tosta orezul apoi incepi sa pui din lichidul necesar pentru a fierbe orezul,intre timp si ardeiul si dovlecelul se vor fierbe.La final pune sare si piper,apoi o bucatica de unt si o mana de parmezan,stinge focul si mesteca energic 1-2 minute pana obtii un risotto cremos.

Commenti