Placinta cu branza dulce si stafide

Reteta aceasta este facuta chiar azi(foarte multe retete de pe blog le-am scris dupa cateva luni de cand le-am facut).Azi vroiam sa fac ceva dulce si aveam foi de placinta in frigider si branza proaspata ,asa ca am facut placinta aceasta.Unicul incovenient a fost ca am observat cand am deschis pachetul ca am cumparat foi rotunde in loc de foi dreptunghiulare ,dar am facut si asa placinta...rotunda :-)).Nu conteaza...important e ca e gustoasa !
Ai nevoie de :
- foi de placinta(eu am avut 2 rotunde de 230 gr.una)
- branza proaspata 500 gr.
- 1-2 oua
- o ceasca stafide
- zahar dupa gust(eu cred ca am pus cam 120gr.)
- 1 esenta de vanilie sau zahar vanilat
- biscuiti pisati de pus pe baza.
Intr-un castron am pus branza si zaharul,vanilia,1 ou(depinde cat e de moale branza voastra) am frecat putin apoi am pus si stafidele.Intr-o tava (eu avand foile rotunde am pus in forma de tort) am pus hartie de copt,apoi foaia de palcinta apoi biscuitii pisati (vor absorbi din umezeala amestecului cu branza) apoi am pus umplutura cu branza iar deasupra cealalta foaie de placinta.Am pus-o in cuptorul preincalzit la 200°C 25-30 minute.Se serveste cu zahar pudra deasupra .

Commenti

Posta un commento