Hamsii cu rosii la cuptor

Reteta am vazut-o la Tv acum multe luni(defapt si pozele sunt facute si ele pe 31.07.2011),nu mai tin minte numele bucatarului.Este foarte rapida si lejera.
Ai nevoie de :
- hamsii proaspete (alici ne numesc in Italia)
- cateva rosii
- sare,piper(eventuale condimente pentru peste)(maghiran,cimbru,usturoi,busuioc,oregano,patrunjel,eu le-am uscat pe toate si le-am maruntit fin)
- putin ulei.

Hamsiile se curata,se desfac in 2,li se scoate osul central.Rosii spalate se taie felii mai groase,daca rosia e mica lasati-o intreaga,daca rosia e mare taiati-o mai intai in 2,apoi felii groase.Intr-o tava de cuptor se pune hartie de copt,se stropeste cu putin ulei apoi se aseaza feliile de rosii condimenteaza-le cu sare,piper,apoi pe fiecare felie de rosie cate o hamsie deschisa in 2,hamsiile condimenteaza-le cu sare,piper si alte condimente pentru peste (maghiran,cimbru,usturoi,busuioc,oregano,patrunjel,eu le-am uscat pe toate si le-am maruntit fin).Amestecul l-am gasit la magazin dar avea prea multa sare(ca si multe alte condimente),asa ca avand eu plantele in gradina le-am cules,uscat si maruntit facand un amestec de ierburi pentru peste.Se da la cuptor potrivit putin timp ,pana hamsiile isi schimba culoarea,de obicei se fac foarte,foarte repede,ami ales daca cuptorul a fost preincalzit.

Commenti