Salata orientala

Este o reteta cu putine calorii,gustoasa si rapida :-) . Mama mea o prepara destul de des cand tine post,dar aceasta reteta este "imbunatatita" cu ou fiert.Ai nevoie de :
- 4-5 cartofi
- 1 ardei gras
- 1 castravete
-  masline
- 1/2 ceapa rosie
- ulei de masline
- putin otet (daca vrei,eu pun cativa stropi de otet balsamic)
- 1-2 oua fierte tari( fara ou in caz de post).
- sare,piper

Eu fierb cartofii in coaja in apa sarata.Cum nu am rabdare sa se raceasca ii arunc(duap ce i-am probat cu o furculita daca sunt fierti) in chiuveta plina cu apa rece.Se racesc in cateva minute,apoi le scot pielita cu un cutit.Odata raciti complet si curatati ii tai felii de 1/2 cm.Tai si castravetele felii subtiri,la fel si ardeiul gras si ceapa rosie(foarte subtire).Intr-un castron amestec toate ingradientele impreuna cu maslinele,sare,piper,ulei de masline si daca doriti cativa stopi de otet balsamic.



Commenti