Pancakes cu sunca si cascaval

Reteta am vazut-o la Edith si m-a atras foarte mult asa ca am facut-o si eu in urmatoarea zi.Este foarte rapida si foarte gustoasa.
Ai nevoie de :
- 3 oua
- 115 g faina
- un vart de cutit de praf de copt
- 140 ml lapte
- 100-150 gr. sunca presata
- 100-150 gr. cascaval(eu am pus mai mult)
- sare, piper
Se bat albusurile spuma.Separat se pun galbenusurile cu faina,laptele,sare,piper si praful de copt se amesteca bine(de preferat cu un mixer). La final se pune sunca si cascavalul taiate dupa preferinta (eu le-am taiat cascavalul cubulete dar sunca am cumparat-o deja feliata asa ca doar am marunti-o putin cu cutitul).Se pun si albusurile spuma  si se mesteca incet de sus in jos.Se ia cu polonicul din compozitie si se pune intr-o tigaie deja incinsa cu putin ulei.Intinde putin compozitia cu polonicul. Asteapta putin sa apara primele gauri si bule in compozitie si atunci poti intoarce pancake-ul (de preferat cu o spatula larga).
P.s. baietelul meu a mancat 2 in timp record :-)

Commenti