Mancare de gutui cu pui

Cum ziceam si la mancarea de prune uscate(aici) impreuna cu mancarea de gutui (simpla sau cu pui) sunt unicile mancaruri dulci pe care le-am probat(pana acum).Nu am facut aceasta reteta fara pui,dar cred ca ar fi buna si fara pui ,de post :-).Reteta poate fi facuta de post(fara pui) sau cu pui.
Ai nevoie de :
- 2-3 gutui dulci
- 1-2 pulpe de pui
- ulei pentru prajit
- putin zahar pentru caramel
- sare.
La aceasta reteta trebuie sa aveti grija cu caramelul,eu am pus zaharul la caramelat intr-o tava de sticla(speciala pentru cuptor) ,am uitat de el si am avut in fata mea o adevarata explozie de caramel clocotit si bucati de sticla...am fost arsa peste tot,maini,decolteu...cel ami mult la mana stanga unde o bucata de sticla a intrat adanc sub piele si totul era acoperit de mult caramel fierbinte..o luna intreaga am avut dureri la mana.Si acum mai gasesc cate o bucatica de geam prin anumite parti ale bucatariei ! Asa ca dragele mele AVETI MARE GRIJA LA CARAMEL !
A 2 -a oara eu caramelul l-am facut intr-o craticioara si apoi l-am turnat intr-o tava,imbracand-o bine cu caramelul.Separat am curatat si taiat felii gutuile apoi le-am rumenit pe ambele parti,la fel si bucatile de pui le-am rumenit bine  in putin ulei.(nu uitati sa sarati putin si puiul si gutuile).Bucatile de gutui cat si cele de pui s easeaza in tava alternativ,la final se pune deasupra lor cam o cana de apa cu 2 linguri de faina.Se baga totul la cuptor potrivit.Cand sosul a scazut mancarea este gata.



Commenti