Insalata di sedano,noci e rubiola / Salata de telina,nuci si rubiola

Aceasta este prima salata pe care am mancat-o cand am mers prima data in Italia(prin 2005).Imi aduc aminte ca nu vazusem niciodata o astfel de salata si eram putin negativista privind gustul . Dar am fost foooarte suprinsa de gustul ei bun,si de atunci o fac si eu foarte des acasa.
 Rubiola este un tip de branza cam moale,facuta cu un amestec de lapte de vaca si lapte de capra,are o consistenta cremoasa( eu de multe ori o intind pe paine prajita pe plita),foarte gustoasa.
Ai nevoie de :
- branza rubiola
- 2-3 tulpini de telina
- nuci
- ulei de masline


Telina se taie felii,rubiola cubulete,nucile potrivit de marunte ,s epun intr-un castron cu putin ulei deasupra. Eu nu pun altceva(sare,piper).Marturisesc ca mie imi place atat de mult incat daca incep sa mananc din ea nu mai mananc altceva :-) .



Commenti