Bruschetta con funghi e fontina / Paine prajita cu ciuperci si cascaval

 Aceasta reteta am intalnit-o intr-o revista mica,subtirica,data ca omagiu la o revista ,nu-mi mai amintesc cum se numea,avea doar reteta asta de la un cititor :-) .poate imi era foame atunci sau poate ca m-a atras prea mult ca am facut-o si eu imediat ,avand si ciuperci si fontina(un tip de cascaval).
Ai nevoie de :
- paine feliata( cel mai bine e sa fie de vatra)
- un catel de usturoi
- sare ,piper
- cate o felie de cascaval(fontina) pentru fiecare felie de paine
- cateva ciupercute .
Ciupercile daca sunt champinion se curata de pielita si de pamant,se spala putin daca este nevoie.Poti folosi orice tip de ciuperci.,eu nu mai tin minte cum se numeau ciupercile mele dar mi-au palcut foarte mult.Ciupercile spalate se pun intr-o tigaie larga( lasand lichid risti sa se fiarba decat sa fie usor inabusite) taiate bucati potrivite, cu putin unt(sau ulei),putina sare,piper.
Feliile de paine se prajesc pe plita( eu am o tigaie speciala) ,pana devin crocante,apoi cu catelul de ustuoi se freaca fiecare felie de paine,se aseaza cate o felie de cascaval pe fiecare felie de paine si cate o lingura de ciupercute inabusite,se dau la cuptor pana cascavalul se topeste :-). Se mananca fierbinti cu sau fara patrunjel deasupra.

 

Commenti