Agnolotti del plin alla carne con sugo di pomodoro/ Agnolotti cu umplutura de carne in sos de rosii

Acesti "agnolotti" in sos de rosii sunt preferatii baietelui meu.Am mare noroc ca soacra mea ii face proaspeti foarte des si intotdeauna imi da si mie(cea mai mare parte :-)  ). Aici sunt umpluti cu un amestec de carne ,dar se fac si cu ricotta si spanac,amestec de branzeturi...etc. Nu am facut niciodata eu acesti agnolotti in casa ,cu toate ca stiu ca nu sunt chiar asa de dificili,doar ca eu sunt putin speriata de impachetatul lor,soacra mea ii face cu o rapiditate de nici nu reusesc sa-i urmaresc mainile :-)) .
Ai nevoie de :
 - agnolotti
- ustuoi
- sos de rosii
- patrunjel


Umplutura este facuta din : carne de porc la cuptor,carne de iepure inabusita in tigaie,cred ca si vitel la cuptor ,o bucata de mortadela,parmezan,nucsoara,toate facute aproape pasta.
Dupa cum vedeti sunt cam multe ingrediente ...,de aceea cand ii face, face foarte multi pe care ii lasa cateva ore la aer apoi ii pune in congelator (ii congeleaza separati intre ei,pe un tocator,apoi cand sunt bine congetati ii pune intr-o punga pe toti (tot in congelator) astfel cand ai nevoie de 100-200 grame fierbi apa si ii arunci congelati in apa clocotita ..cand apa incepe sa fiarba din nou sunt gata in 2-3 minute .Sper ca voi scrie reteta cat de curand.
Trecand peste reteta compozitiei acestor agnolotti (care se pot gasi si uscati in comert sau chiar proaspeti in unele magazine) voi scrie cum i-am preparat eu.
Intr-o tigaie cu putin ulei pui un catel de usturoi feliat apoi dupa cateva secunde sosul de rosii deasupra (daca il lasi mai mult timp usturoiul se va arde si devine amar).Dupa cateva minute sosul este gata si poti pune agnolotii in sos,mesteci bine . Deasupra lor in farfurie razi putin parmezan proaspat si patrunjel (daca vrei).




Commenti