Olio al peperoncino / Ulei picant





Uleiul picant exista incontinuu la noi in casa,pana acum cativa ani il cumparam dar apoi am inceput sa-l fac eu,si credeti-ma nu-i deloc greu.Trebuie sa aveti :
- 500 ml.ulei de masline( nu am incercat cu ulei de floarea soarelui)
- 50 gr.ardei iute uscat si maruntit.
Intr-o sticla mai mica puneti uleiul si ardeiul iute uscat si maruntit (cu seminte va fi si mai picant) si agita bine.
Inchide sticla si uita de ea vreo cateva zile,agita din cand in cand ,deja dupa cateva zile vei vedea ca a schimbat culoarea...cu cat lasa sa treaca timpul cu atat va fi mai picant uleiul tau,din experienta proprie va spun ca dupa 1-2 luni va fi atat de picant ca il vei folosi in picaturi.Normal ca depinde si de cat de picant este ardeiul vostru,eu l-am cumparat (deja uscat si maruntit ) si de cat de mult ardei picant puneti in ulei.Pozele de jos sunt facute dupa 2 saptamani.

mai jos vedeti cum arata dupa vreo cateva luni(intre timp noi l-am folosit)....f.f.f picant :-)

Commenti