Acciughe con peperoni arosto/ Fileuri de ansoa cu ardei copt

Fileuri de ansoa cu ardei copt le-am mancat prima data acasa la soacra mea,dar ea nu se chinuie ca mine sa le ruleze,le face ca o salata de ardei copti cu fileuri de ansoa putin usturoisi ulei de masline.Reteta in sine este foarte usoara (in afara de timpul pierdut pentru coptul ardeilor si rulatul lor cu fileurile de ansoa.
Ai nevoie de :
- ardei gras
- fileuri de ansoa (conservate in ulei)in ulei
- putin usturoi pisat sau taiat marunt
Ardeiul gras se pune pe foc si se coace pe toate partile(puteti sa-l puneti si in cuptor intr-o tava sau pe foaie de cuptor).Cand sunt gata se pun toti ardeii intr-un castron mare si se acopera (eu ii acopar cu foita de plastic sau pellicola transparenta).In felul acesta se coate mai usor pielita lor.Cand eram mica :-) si fara experienta faceam acelasi procedeu punand si sare deasupra ardeilor,ani mai tarziu mi-am dat seama ca era inutil sa pui sare deasupra lor oricum pielita se indeparta daca puneai doar un capac sau o punga de plastic deasupra.
Se lasa 30minute sau cel putin pana se observa ca pielita ardeilor se scoate usor,apoi ardeii s ecurata bine si de seminte,apoi se taie ardeiul pe lungime cu o latime de 2 cm aproximativ.Pe fiecare se pune cate un filet-2 de ansoa si se ruleazaSe aranjeaza pe un platou iar deasupra puneti putin ustuoi pisat si ulei de masline,putina sare.Faceti acest procedeu daca aveti invitati la masa si vreti sa aveti o prezentare frumoasa; daca nu aveti rabdare sa le faceti pe toate procedati ca si soacra mea :-) taiati ardeii pe lungime si latime de 1 cm apoi amestecati cu ansoa taiati bucati,cu putina sare ,ulei de masline si usturoi pisat deasupra,gustul e acelasi doar timpul liber ramane mai mult :-).

Commenti