Gelato alle more/Inghetata de mure

Ce folosesc eu pentru a face inghetata ?...e un produs de la "FABRI" (care contine lapte praf,amidon)...si lapte proaspat...dupa preferinta se poate adàuga ciocolata,fructe,etc
  Se fierbe laptele proaspat,se ia de pe foc si se pune in cana de la blender(frulator) se adauga peste laptele fierbinte 2 linguri de produs pentru inghetate Fabbri si zaharul ,apoi se blenduieste bine (fruleaza) pana devine aproape o crema.
Ingrediente :
- lapte proaspat 0,5 litri
- 2 linguri pline din produsul "Fabbri"
- 3 linguri de zahar
In aceasta faza se pot adauga fructele intregi/bucati sau pireu(pentru inghetata cu fructe)...cum am facut eu aici,apoi totul in masina de inghetata 30-40 minute.
  Daca nu ai masina de inghetata pui tot amestecul (racit) intr-o cutie cu capac si o bagi in congelator ...din 30 in 30 minute scoti compozita din congelator si o mesteci putin(inghetata devine mai pufoasa)..pana vezi ca este gata(de vreo 2-3 ori va trebui sa mesteci; eu am facut cu masina de inghetata dar mama mea nu are masina,pune aceiasi compozitie in congelator si mi-a zis ca vine f.f.buna si cremoasa).

Commenti