Gelato alla crema/Inghetata cu crema de oua

Ce poate fi mai bun pe aceasta caldura decat o buna inghetata facuta in casa ; poate vi se pare ceva dificil dar nu e chiar asa :-) daca doriti o inghetata pufoasa va trebui sa cumparati ceva produse speciale,o masina de inghetata ,dar daca nu le aveti inghetata va fi la fel de buna .Eu am masina de facut inghetata si un produs f. bun de la "Fabbri" (contine lapte praf  si amidon,deci daca nu aveti acest produs inlocuiti-l cu lapte praf si amidon in cantitati egale).
Ingrediente :
- lapte proaspat 0,5 litri
- 2 linguri pline din produsul "Fabbri"
- 3 galbenuse
- 3 linguri de zahar

Ai nevoie de  crema de oua : se pune o oala pe foc cu apa (cam 3-4 degete de apa),cand apa incepe sa clocoteasca puneti deasupra oalei un castron in care vei adauga cele 3 galbenuse si 3 linguri de zahar si cu ajutorul unui mixer(sau cu un tel) se mesteca incontinuu pana se transforma totul intr-o crema densa( totul dureaza cam 10-15 minute).Creama se pune in frigider la racit.

Separat se fierbe laptele proaspat,se ia de pe foc si se pune in cana de la blender(frulator) se adauga peste laptele fierbinte 2 linguri de produs pentru inghetate Fabbri si se blenduieste bine (fruleaza) pana devine aproape o crema.Se amesteca crema de oua cu laptele si produsul de inghetata,apoi totul se pune in masina de inghetata 30-40 minute.
Daca nu ai masina de inghetata pui tot amestecul (racit) intr-o cutie cu capac si o bagi in congelator ...din 30 in 30 minute scoti compozita din congelator si o mesteci putin(inghetata devine mai pufoasa)..pana vezi ca este gata(de vreo 2-3 ori va trebui sa mesteci; eu am facut cu masina de inghetata dar mama mea nu are masina,ea pune aceiasi compozitie in congelator si mi-a zis ca vine f.buna si cremoasa).

Commenti

Posta un commento